Hendrik Verhoef

Fractiesecretaris

Wie is Hendrik?
Hendrik Verhoef (1995) is geboren in Rotterdam en op 5-jarige leeftijd verhuisd naar Capelle aan den IJssel. Hij is getrouwd met Rosanne en woont tegenwoordig in Capelle-West. Hendrik en Rosanne zijn lid van de Elimkerk in Capelle-Middelwatering.

Al jaren is Hendrik politiek betrokken en ook op verschillende manieren actief geweest. Voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022 is Hendrik op plaats 7 gezet.

Wat doet Hendrik in het dagelijks leven?
Als relatiebeheerder financiële administratie houdt Hendrik zich dagelijks bezig met het beheren van complete schooladministraties. Dit doet hij voor zo'n 25 christelijke basisscholen door het hele land. Hij is het aanspreekpunt en de vraagbaak voor scholen, als het gaat om financiële vraagstukken. Verder houdt hij zich bezig met een aantal vrijwilligerstaken binnen de kerk en de maatschappij. Ook kom je hem op een zomerse namiddag gerust tegen op het terras, waar hij met vrienden of familie afspreekt.

Waarom SGP?
Hendrik: "Ik ben actief voor de SGP omdat ik het een positief christelijke partij vind, die graag constructief meedenkt over het beleid, wat van belang is voor de Capelse inwoners. De SGP komt hierbij op voor de zwakkeren in de samenleving, maar kijkt ook naar thema’s als duurzaamheid en de woningnood. Dit vanuit een sterk verantwoordelijkheidsgevoel en een besef dat we het verschil kunnen maken met uitgangspunten, die goed zijn voor iedereen."