Aad Terlouw

Fractieondersteuning

Wie is Aad?
Aad Terlouw (1973) is een geboren en getogen Capellenaar. Hij is getrouwd met Conny en zij hebben twee zoontjes Thomas (2006) en Cornelis (2008). Aad is in 2006 lid van de steunfractie van de SGP in Capelle aan den IJssel geworden en van 2010 tot 2014 was hij burgerraadslid. Van 2014-2022 was Aad raadslid voor de gemeente Capelle aan den IJssel. Vanaf de verkiezingen in 2022 is Aad betrokken bij de fractie als fractieondersteuning.

Wat doet Aad in het dagelijks leven?
Ik ben als registeraccountant verbonden aan een internationaal accountantskantoor. Naast mijn klantenportefeuille draag ik verantwoordelijkheid voor de kwaliteit, waarbij aspecten als gedrag en cultuur een belangrijke rol spelen.

Waarom SGP?
Vanuit het Bijbels kompas is de SGP de partij die het goede voor de samenleving, voor Capelle en voor de Capellenaren probeert te bereiken. Dit doet zij door steeds ieder voorstel positief kritisch te beoordelen en ook principieel en praktisch te benaderen. Op die manier weet de SGP-fractie veel te bereiken en is zij onze steun meer dan waard!