12 maart 2018

SGP Capelle werft zwevende kiezer met zeppelin

Zaterdagmiddag 10 maart bracht het SGP-team langs de Abram van Rijckevorselweg/Kanaalweg een grote zeppelin in de lucht. Lijsttrekker Arwin van Buuren vertelt met een kwinkslag: “Speciaal voor de zwevende kiezer, hebben we nagedacht over een campagneactie die goed bij deze doelgroep past…”. Dan vervolgt hij serieus: “We investeren veel in het overbrengen van onze boodschap, maar we vinden het ook belangrijk dat de SGP goed zichtbaar is in Capelle”. Hij vulde samen met de andere kandidaten de zeppelin met helium. Met vereende krachten werd de zeppelin stevig gezekerd met een aantal lijnen.

Gerben Veenema, kandidaat en lid van het campagneteam, is tevreden over de actieve campagne die de SGP voert. “We hebben aan alle debatten meegedaan, koekjes uitgedeeld op winkelcentra om aandacht te vragen voor eenzaamheid, gastlessen verzorgd op basisscholen en meegedaan aan NLDoet bij de Amandelhof waar we de tuin en de terrassen zomerklaar maakten”.

StemSGP

SGP Capelle zeppelin