14 februari 2023

Johan de Leeuw beëdigd als burgerraadslid

Johan de Leeuw werd op 13 februari 2023 beëdigd en geïnstalleerd als burgerraadslid. Hij versterkt de SGP fractie in Capelle aan den IJssel. Wie Johan de Leeuw is? Dat kan hij het beste zelf vertellen.

Een prachtige avond want tijdens de gemeenteraadsvergadering werd een motie van de SGP unaniem aangenomen. Veel Capellenaren zitten in zwaar weer vanwege de vele crises. Maar armoede is niet alleen van nu, het is er altijd geweest. Armoede moet bij de wortel aangepakt worden. Met de motie "Bestaanszekerheid" zal er structureel aandacht worden gegeven, niet alleen aan symptoombestrijding, maar aan de oorzaken van armoede en hoe die kunnen worden weggenomen.

Dit past precies in de commissie die Johan gaat versterken. In de commissie Samenleving en Economie gaat het juist over belangrijke thema's als armoede, onderwijs, jeugdzorg, vluchtelingenopvang, enz. We wensen Johan heel veel succes en van harte Gods zegen!

Zie ook de video (link rechts hiernaast)

Johan de Leeuw beëdigd als burgerraadslid